Monday, February 27, 2023

Classic Design Challenge Winners for February 2023 # 2

       WINNERS WINNERS WINNERS



Here are the winners for our February Challenge # 2



Wow there was so many gorgeous projects this month made it very hard to choose the winners.


      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




Digi's on offer are from 

Sheep Ski Designs 


1st Place Winner will receive 2 Images  
Runner Up Winners  will Receive one image


Here are the Images from 






All winner that have won images for prizes please choose from these images for your prize 
then contact Michelle at 
December Winners  




1st Prize Winner:

Wins 2 images , Certificate and Badge

Claudia No 59









Runner Up Winner
Wins 1 Image, Certificate and Blog Badge 

Runner Up Winner

Carla No 61



Runner Up Winner

Wendy B No 162







DT Favourite Winner

Wins Certificate and a Badge


Michelle's DT Favourite Winner 

Lil Chick-A-Dee No 7





Tracey's DT Favourite Winner

MeSi No 264






Hester's DT Favourite Winner

Judy Mc No 51


Maritza's DT Favourite Winner

Ans G No 69



Jackie's DT Favourite Winner

Kym No 155





Pam's DT Favourite Winner

Anet No186


Janet's DT Favourite

Nicolette No 217








                Highly Commended Winners:

Wins Certificate and Badge

Nancy E No 173


Renske No 163


Lou Z No 135


Wendy J No 113


Rose A No 49







Best Technique Winners 

Wins Certificate and Badge

Tiny Works No 45


Trijntje No 193


Michelle No 219


Leslie T No 214


Yvonne No 8








Special Mention Winners: 


Special Mention Winners: 
Wins Certificate

Deanne No 1


Marjeta No 16


Special Day No 97


Claires Craft No 124


Judy V No 143



Please take your Certificates they will now be put on the blog in each winning section for you just to take so you will not have to contact me if you have just won a certificate and a badge you will only have to contact me if you have won a image 

Please contact Michelle to claim your Digital image prizes, on email: classicdtopenchallenge@gmail.com
You must advise the Challenge Name, Category won, your name and entry number.

 




    

5 comments:

  1. Thank you for choosing my painting for a runner up winner!

    ReplyDelete
  2. Thanks for choosing my card as specicial mention winners.

    ReplyDelete
  3. Thank you for choosing me as a runner up winner.

    ReplyDelete
  4. Thank you for choosing my card. Congratulations to all the winners.

    ReplyDelete
  5. Hoe meneer Benjamin Lee me een lening heeft verstrekt!!!

    Hallo allemaal, ik ben Lea Paige Matteo uit Zürich, Zwitserland en wil dit medium gebruiken om de heer Benjamin te bedanken voor het nakomen van zijn belofte door mij een lening te verstrekken, ik zat vast in een financiële situatie en moest mijn rekeningen herfinancieren en betalen evenals het opstarten van een bedrijf. Ik heb geprobeerd leningen te zoeken bij verschillende leningfirma's, zowel particuliere als zakelijke organisaties, maar het is nooit gelukt en de meeste banken hebben mijn kredietaanvraag afgewezen. Maar zoals God het wil, werd ik door een vriendin, Lisa Rice genaamd, geïntroduceerd bij deze financieringsdienst en onderging ik het gepaste proces om een lening van het bedrijf te krijgen, tot mijn grote verbazing werd ik binnen 5 werkdagen net als mijn vriendin Lisa ook heeft een lening van $ 216.000,00 verleend. Dus mijn advies aan iedereen die een lening wenst, "als u contact moet opnemen met een bedrijf met betrekking tot het online afsluiten van een lening met een lage rente van 1,9% en betere aflossingsplannen/schema, neem dan contact op met deze financieringsdienst. Trouwens, hij weet niet dat ik dit doe, maar vanwege de vreugde in mij ben ik zo blij en wil ik mensen meer laten weten over dit geweldige bedrijf dat echt leningen verstrekt, het is mijn gebed dat GOD zou zegenen ze meer omdat ze een glimlach op de gezichten van mensen toveren. U kunt contact met hen opnemen via e-mail op { 247officedept@gmail.com}

    ReplyDelete

Thanks for your comments and for supporting this challenge!

Classic Design Challenge #03-2024 Mar/Apr - Anything Goes with Optional Twist: 4-Legged Friends

  You can find Winners and Top Picks from last challenge by visiting the Tab Above or HERE . Now on to the Challenge! Theme is Anything Goes...